Hormoonyoga is voor iedere vrouw

Ook als je geen klachten hebt, is hormoonyoga heel fijn en zinvol omdat het de vitaliteit en kracht vergroot. 

In de wekelijkse lessen wordt telkens een deel van de Hormoon serie van Dina Rodriques aangeleerd en herhaald. Zo leer je stap voor stap de complete serie.

Door met regelmaat te oefenen verminderen en/of verdwijnen ongemakken die door hormoon onbalans zijn ontstaan.

In de wekelijkse lessen vullen tal van oefeningen uit verschillende tradities de Hormoon serie aan. O.a. uit de Qigong , Kundalini en Yoga Nidra.  Wekelijks wisselen verschillende Zonne- en Maangroeten .

Om je dagelijkse oefening te ondersteunen:

    • Bouw je een reader op
    • Regelmatig een workshop  live of  via zoom.

Hormoonyoga is ondersteunend bij:

    • PMS
    • kinderwens
    • (vervroegde) overgang
    • verstoorde hormoonhuishouding na de bevalling
    • burn-out klachten
    • stemmingswisselingen
    • PCOS
    • andere hormonale klachten
  • Voorbeelden van klachten door hormonale disbalans zijn: Angst, paniek, verdrietgevoelens, zomaar snel geïrriteerd zijn, vergeetachtigheid, opgejaagdheid, onrust, depressiviteit, innerlijke stress, verwardheid, concentratieverlies, slapeloosheid, gewrichts-en spierpijnen enz.

Tot er hormoonyogalessen zijn gepland, kun je deelnemen aan de yoga voor vrouwen. Hier wordt ook veel uit de hormoonyoga beoefend.

Dag en tijd van de Hormoonyoga in De Krim en Online wordt nog gepland.